21 października 2014


Od końca lata i początku kolejnej pory roku- jesieni zaczęłam się poważnie zastanawiać nad tym, która porę roku lubię najbardziej... Do tej pory nie potrafiłam wskazać, która jest moją ulubioną. Ale cóż... od kilku dni twierdzę, że moją ukochaną porą roku jest właśnie jesień (a tuż za nią oczywiście lato! ♥). A skoro niedawno wywnioskowałam, że moją ulubioną porą roku jest jesień, postanowiłam napisać wam, dlaczego jest dla mnie wyjątkowa i za co ją tak kocham.


różnokolorowe liście-  to chyba najbardziej rozpoznawalny znak jesieni i mój zdecydowany ulubieniec. Te wszystkie kolory sprawiają, że codzienny szary świat staje się dużo weselszy!

gorąca herbata- od niedawna stałam się wielką fanką herbaty, oczywiście tej gorącej, która rozgrzewa po powrocie z chłodu. Mój zdecydowany ulubieniec to herbata cytrusowa z Liptona, jest przepysznaa! Nie wyobrażam sobie tej pory roku, bez ciepłej herbatki.

swetry- najbardziej uwielbiam te grube, ciepłe, oversize lub po prostu wielkie. Są idealne, jest nam w nich ciepło, co jesienią i zimą jest najważniejsze. Kolory nie grają tutaj większej roli. Mogą być stonowane, lub kolorowe, by ożywić całą stylizacje.


zapachowe świece- tak naprawdę to jesień rozpoczyna sezon na piękne zapachy unoszące się w naszych pokojach, naprawdę zapachowe świeczki to rzecz fenomenalna. Nasz ulubiony zapach unoszący się w powietrzu wieczorami, to wspaniałe uczucie ♥

jesienne sesje- jesienne sesje na tle kolorowych liści to jest to! Ja byłam już na jednej takiej sesji, efekt możecie zobaczyć na zdjęciach w tym poście, lecz na pewno nie obejdzie się bez kolejnych sesji.

ciepłe kocyki- to kolejna rzecz, bez której w jesienne wieczory się nie obejdę. Dotyk miękkiego, cieplutkiego kocyka, to jest coś fenomenalnego!


❤ coraz bliżej Świąt! - koniec listopada i początek grudnia to jest to co uwielbiam za rozpoczynającą się atmosferę świąt. Jest do nich coraz bliżej, a ja coraz bardziej nie mogę się doczekać. :)

❤ cieplutkie czapki i szaliki- W reszcie po tak długiej przerwie można wrócić do czapek i szalików. Są tak ciepłe, że w okresie jesienno- zimowym, aż same proszą się o ich noszenie! 


Mogłabym wymienić jeszcze kilka punktów, ale myślę, że to są te najważniejsze rzeczy, za które przede wszystkim  kocham jesień.Nie rozpisywałam się za bardzo, gdyż nie widziałam tutaj większej potrzeby.

A jaka jest wasza ulubiona pora roku? Za co ją kochacie?

 


5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Ja nie lubię jesieni.
    Ale kocham barwy i swetry ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nadal nie lubię jesieni :P
    Pozdrawiam // Madi
    http://vie-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię jesień za to co Ty ale nie jest moją ulubioną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zdjęcia!!! Ja kocham jesień szczególnie za ciepłą herbatkę i kolorowe liście. :)

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje mnie do dalszej pracy :)
Gdy zaobserwujesz-napisz. Na pewno się odwdzięczę!
Weryfikacja obrazkowa wyłączona! :)