22 listopada 2014

Paczka od firmy BornPrettyStore

Kilka dni temu otrzymałam długo wyczekiwaną paczkę od firmy BornPrettyStore. Zaczynając współpracę z firmą produkującą biżuterię masowo, zdawałam sobie sprawę, że nie będą to produkty jakoś wyjątkowo dobre jakościowo. Przy wcześniejszych paczkach od tej firmy, nie miałam zastrzeżeń co do wykonania biżuterii, lecz przy tej paczce jest troszeczkę inaczej.  Jako pierwszy na mojej liście znalazł się "złoty łańcuch". Spodziewałam się, że będzie on masywniejszy, jednak okazał się kawałkiem pustego plastiku w środku. Kolejnym "minusem" jest to, że łańcuch jest najzwyczajniej w świecie bardzo krótki, przez co ledwo mieści się na szyi. Dodam również, że po zaledwie jednym założeniu, ten "bardzo wytrzymały łańcuszek" zerwał mi się :)
Kolejne rzeczy, które znalazły się w moim zamówieniu (bransoletka w biedroneczki oraz bransoletka ze znaczkiem nieskończoności) były o wiele lepsze jakościowo. Co do ich wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń.  Rzeczy te, co najważniejsze wyglądają tak samo, jak na zdjęciach ze strony, co zasługuje na duży plus.
Biorąc wszystkie plusy i minusy pod uwagę, z czystym sumieniem mogę wydać tej paczuszce ocenę 6/10.




8 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy bardzo mi się podobają :) aczkolwiek trzeci najlepszy jak dla mnie....

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 i 3 podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro krótki na na moją dość grubą szyję pewnie by się nawet nie dopiął ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeci cudowny :*
    zapraszam. dopiero zaczynam http://carooooooline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna biżuteria :) Obserwuję :)

    http://dlaniejdlaniego007.blogspot.com zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje mnie do dalszej pracy :)
Gdy zaobserwujesz-napisz. Na pewno się odwdzięczę!
Weryfikacja obrazkowa wyłączona! :)