31 grudnia 2014

The last day of year 2014/ First birthday my blog!

A więc jest, ostatni dzień roku 2014. Czy był on dla mnie dobry? Zdecydowanie tak! :) Zdarzyło się naprawdę wiele rzeczy, które  były dla mnie jak najbardziej korzystne, od których uśmiech z buzi nie znikał mi przez długi czas. Zdobyłam srebrny medal na Mistrzostwach Polski w karate, po wakacjach (które były jednymi z najlepszych wakacji jak dotychczas) poszłam do gimnazjum (jest tu o wiele fajniej niż w podstawówce!), założyłam bloga oraz zyskałam przyjaciółkę, na którą zawszę mogę liczyć, bez której długo nie potrafię wytrzymać, która jest ze mną do tej pory i mam nadzieję, że jeszcze dłużej! Nie obyło się również bez przykrych zdarzeń, lecz nie przywiązałam do nich większej wagi. Mam nadzieję, że przyszły rok będzie jeszcze lepszy, tym razem bez żadnych przykrości!


Powracając do tematu bloga. Takkk... dziś mija rok, odkąd zupełnie spontanicznie założyłam bloga. To właśnie  31 grudnia ubiegłego roku odważyłam się założyć bloga, by dzielić się z Wami tym, co obecnie znajduje się na tej stronce. (muszę przyznać, że jestem z tego bardzo zadowolona!) Ta decyzja z pewnością zmieniła moje życie. W ogóle jej nie żałuję, wręcz przeciwnie. Cieszę się, że podjęłam tak istotną dla mnie decyzję. Zaczęłam zwracać większą uwagę na to co piszę i, że słowa wypowiadane i pisane na forum mają wielkie znaczenie. Mój styl ubierania również zmienił się diametralnie. Staram ubierać się "doroślej", bez żadnych kiczowatych dodatków. Z początku nie miałam pojęcia na czym polega blogowanie, komentowanie blogów, pisanie postów, dopiero z czasem zaczęłam odkrywać sens tego wszystkiego. Nie wiedziałam o istnieniu obserwatorów, o innych blogach, o aparacie, zdjęciach... a teraz? Pamiętam jak głupia cieszyłam się i chwaliłam rodzicom, że mam 10 obserwatorów, potem 100, 300 i tak dalej... nadal cieszę się jak przybędzie chociaż jedna osoba, jeden czytelnik, szczery, któremu spodobało się to co robię. Ten post ma być takim właśnie podsumowaniem tego wszystkiego.


W ciągu tego roku blogowania zyskałam:
*18, 546 wyświetleń.
*360 obserwatorów. (dla niektórych może wydawać się to mało, lecz ja cieszę się z każdej nowej, szczerej obserwacji.)
*wiele nowych znajomości, które utrzymuje do dzisiaj,
*większą pewność siebie.
*zaczęłam pisać od nowa, gdyż stwierdziłam, że czegoś w nim brakowało i nie był taki jaki chciałam. Teraz jest zupełnie inaczej. Teraz widzę sens w tym co robię. Sprawia mi to jeszcze większą przyjemność niż wcześniej.
*po prostu pasję. Szczerze? Nie wytrzymałabym bez bloga. Kilka razy proponowano mi zmianę witryny, lecz ja po prostu nie mogłam. Do bloga strasznie się przywiązałam i w ogóle nie żałuję, że podjęłam decyzję pisania dalej. Byłam to druga (zaraz po założeniu bloga) najlepsza decyzja jaką podjęłam, która dotyczyła bloga.

Możliwe, że większość z Was, nie doczyta tego do końca, ale nie wystarczyłby mi milion słów, by opisać to wszystko! Na koniec chciałabym podziękować przede wszystkim Wam, gdyż bez was nie byłoby mnie. Po prostu serdecznie Wam za wszystko DZIĘKUJĘ! ♥

11 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesów i życzę Ci, aby kolejny rok był jeszcze lepszy niż ten poprzedni! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje! Zasługujesz na prawdziwych czytelników! :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękny design <3
    Przyznam , że dopiero teraz weszlam na twojego bloga i bardzo mi się podoba !
    Dla mnie też ten 2014 duzo zmian przyniósł : Załozyłam bloga i spełnilam marzenia <3
    Gratuluje i zycze ci by ten rok 2015 był jeszcze lepszy <3
    Zapraszam ---> http://natt-official.blogspot.com/2014/12/witaj-zakopane.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję osiągnięć, obyś w 2015 roku miała ich jeszcze więcej! ;)
    Fajne zdjęcia ☺


    atramkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog ♥ Wszystkiego dobrego w nowym roku☺
    Zapraszam do mnie http://and-you-are-alive-again.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)
    http://mysteriousxworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne podsumowanie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym blogowaniu :) To prawda, liczą się prawdziwe obserwacje.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mix. Gratuluję przebytego roku.
    Sukcesywnego 2015!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje zostałaś nominowana do LBA. Wiecej info. na moim blogu

    Mój Blog~ klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje mnie do dalszej pracy :)
Gdy zaobserwujesz-napisz. Na pewno się odwdzięczę!
Weryfikacja obrazkowa wyłączona! :)