24 czerwca 2015

Wakacje coraz bliżej!

Bardzo dawno mnie tu nie było, za co od razu chcę przeprosić, zanim zacznę pisać o czymkolwiek. Nie chcę się tłumaczyć, bo tak na prawdę nie mam żadnego konkretnego wytłumaczenia. Porządnym argumentem jest po prostu moje lenistwo, które wzięło górę nad wszystkim innym. Kończąc krótkie wytłumaczenia, przejdźmy do konkretnego tematu posta.

Na dworze piękna pogoda, wszystkie oceny wystawione, luźne lekcje w szkole? Tak, właśnie te czynniki powodują, że czuje już wakacje. Już praktycznie nikogo nie ma u mnie na lekcjach, każdy robi sobie wolne. Nie ma co się dziwić, skoro piękna pogoda na zewnątrz odechciewa siedzenie w szkole. Oceny mam całkiem dobre. Trzecia najlepsza średnia w klasie (4,65) Tak, musiałam się pochwalić, bo moim zdaniem naprawdę jest czym. :) Już za dwa dni oficjalny koniec szkoły z czym wiąże się beztroski czas zwany wakacjami! Więcej czasu dla przyjaciół, zero myślenia o szkole, książkach, czy też nauce. Wyjeżdżacie gdzieś? Ja jak na razie na 100% jadę na Festiwal Kolorów do Łodzi. Większość wolnego, będę spędzać również na basenach w moim mieście. Wykorzystam ten czas najlepiej jak mogę, bo w końcu wspomnienia zostaną nam na całe życie!
Bluzka- C&A 
Spódniczka- C&A
Buty- Nike Air Max 1

7 komentarzy:

  1. bardzo się cieszę z nadchodzących wakacji :)
    śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia *w*
    Nominowałam cię do LBA zapraszam ! http://imbirowylis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, zapraszam również do nas :D
    Dopiero zaczynamy i przydadzą się motywujące komentarze ;p

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post bardzo podobaja mi sie twoje buty
    zapraszam do mnie spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Planujesz podróż, ale nie masz odpowiedniego sprzętu? Nie ma problemu! Dzięki https://autocampingi.pl/ możesz wypożyczyć przyczepę kempingową na dowolny okres. W ofercie znajdziesz przyczepy dla każdego - od tych prostych i ekonomicznych, po luksusowe modele z pełnym zestawem udogodnień. Wypożyczenie przyczepy kempingowej to nie tylko wygoda, ale także oszczędność - nie musisz inwestować w własny sprzęt, który wykorzystasz tylko raz na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje mnie do dalszej pracy :)
Gdy zaobserwujesz-napisz. Na pewno się odwdzięczę!
Weryfikacja obrazkowa wyłączona! :)